tirsdag 15. november 2011

selbu barn

For noen uker siden kom min eldste nevø bort til meg. Han er 4 år, snart 5. Han kom til meg å spurte "tante, kan'sje du laga votta t meg, sånne litt blåe å gråe? Åsså tøfle." " Jo" sa jeg, "ka ti ska du ha di då?" "Te jul" svarte han og la til, "du må laga te Leo åg". Leo er lillebroren på 3. Jeg syntes det var så koselig, og hvem kan vel si nei til en gutt på snart 5 som spør om noe annet enn DS-spill.

Jeg prøve meg først på et par med brune og blå votter, men de var for små...
Hvis noen trenger en ekstra jule gave, eller bare trenger noe varmt til et barn så si ifra..
Som tidligere barnehage tante vil jeg anbefale disse vottene på høstdager uten regn. På dager med regn og i vinter er de perfekte under "regn-trekk-votter", de små hendene vil holde seg gode og varme!


















Derfor laget jeg noen grå med multifarget mønster heller.
Jeg synes det ble stilig med multifarge i mønsteret, litt mer lekent..
Håper guttene mine blir fornøyd!


2 kommentarer: