fredag 5. august 2011

bake kaker søte











Min kjære morfar ble i sommer 80 år. Selv om vi nok alle savnet mormor, og husket at sist flere av oss møttes vvar i hennes minnestund, var vi i godt lag. Min morfar pleide alltid å ta meg med på fisketur da jeg var lita. Han fisket som få og jeg klappet (og kysset, minnet han meg om) fiskene han la i bøtta. Men som heder for morfar deltok jeg med mitt på det 4 meter lange kakebordet, jeg må si jeg ble fornøyd. Kakepynten ble kjøpt i tyskalnd på vei hjem fra en fantastisk Italia-ferie.




4 kommentarer:

  1. D såg VELDI godt ud!
    Kanskje me kan ha en kakebakingskveld?
    Ragnhild

    SvarSlett
  2. d hadde vert kjempe gøy!!

    SvarSlett
  3. Ahh.. de så nydelige ut! Så flink du er!!

    SvarSlett
  4. De så deilige ut, Ina! Så flink du er!

    SvarSlett