mandag 14. november 2011

du store lasange

På lørdag ble jeg med ei venninne å lage mat til et ungdomsmøte, vi fikk beskjed om å lage mat til ca 30 stykker.. Vi bestemte oss for å lage lasange, lett og godt. Toro vet hvordan å forenkle kvinners hverdag... hehe. Jeg stekte 10 pakker kjøttdeig og lagpanna var ca 10x20 meter. hehe, nei men den var kjempe stor. Med ord kan eg ikke forklare mer men ta en titt...
















Det var dessverre ikke ikke så mye som ble spist men da fikk vi med oss litt rester og det som ble igjen etter det frøs vi ned... Salat hadde vi egentlig ikke trengt å lage i det hele tatt, men da fikk jeg laget meg en deilig pastasalat med feta ost, deilig!!

Visste du at:
Dixi er et ressurssenter i Stavanger for voktektsofre. Dessverre vet ingen av oss hvor lenge dette senteret vil vare. Dixi spør politikerne om å sette av 25.000 kr i året i 4 år, for et kommune budsjett er dette ingen ting, allikevel er de ikke klare til å sette av disse kronene... Jeg synes dette er feil og vil bare fortelle deg og! LA DIXI BLI!!

1 kommentar: